Τα τρικ των σούπερ μάρκετ και οι προσπάθειες χειραγώγησής σου


Ημερομηνία δημοσίευσης : 15/05/2013 | 02:20 | Πηγή

Ένα άρθρο που σας ενδιαφέρει…
Υπάρχουν Αρκετοί τρόποι να καταλάβεις τις προσπάθειες χειραγωγησής σου. ο βασικότερος είναι να καταλάβεις πως λειτουργεί ο εαυτός σου…
Ας αρχίζουμε λοιπόν με μια απλή βασική αντικατασκοπευτική εργασία…

Δε θα ξαναδείτε Ποτέ πια τα σουπερμάρκετ η Τα μεγάλα εμπορικά καταστήματα με το ίδιο μάτι μετά από αυτό.
Η είσοδος είναι στα δεξιά, εντούτοις εσείς περπατάτε αριστερά.

Σε όλα τα σύγχρονα σουπερμάρκετ ο σκλάβος πρέπει να ακολουθήσει μια αριστερόστροφη φορά (αντίθετη από τους δείκτες του ρολογιού). το 95% του κόσμου έχει μια ελαφριά ατελή ισορροπία: κλείνει προς τα αριστερά…Εάν αφήστε κάποιον μόνον του ΣΤΗΝ έρημο (μην το κάνετε), θα αρχίσει να ΣΤΡΕΦΕΤΑΙ τριγύρω Κατά την αριστερόστροφη φορά. αυτός είναι ο λόγος που όλα τα σύγχρονα σουπερμάρκετ έχουν μια «αριστερόστροφη» διαρρύθμισή η οποία, παρεμπιπτόντως, έχει άλλες συνέπειες και κρυφές σημασίες όπως θα δείτε παρακάτω.
Γιατί ξεκινοῦν πάντα ΜΕ φρέσκα φρούτα;


Ο πρώτος λόγος: είναι ΟΤΙ οι άνθρωποι που μπαίνουν μέσα σε ένα σουπερμάρκετ έχουν τη τάση να διατηρήσουν την ταχύτητα που είχαν στο δρόμο ΚΑΙ θα προσπερνούσαν έτσι χωρίς να παρατηρήσουν τα πρώτα εμπορεύματα, αν δεν τους σταματούσατε με μια έκρηξη χρωμάτων και μυρωδιών που Μόνο τα φρέσκα φρούτα μπορούν να προσφέρουν. ένας δεύτερος λόγος είναι να νιώσει αμέσως ο πελάτης τη σιγουριά ότι βρίσκεται σε ένα μαγαζί με «φρέσκα» και «καλά» πράγματα ΚΑΙ όχι σε ένα οποιοδήποτε κατάστημα με αμφισβητήσιμης ποιότητας προϊόντα.
Σημειώστε ΟΤΙ η διάταξη των φρούτων ΚΑΙ των λαχανικών ΔΕΝ είναι τυχαία. ολόκληρο το ζήτημα στις τεχνικές υποδούλωσης που χρησιμοποιούν τα σουπερμάρκετ είναι ότι Τα πολύ λίγα πράγματα που Είναι ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ χρήσιμα και πρέπει να αγοραστούν, κατακλύζονται ΑΠΟ μία πληθώρα άλλων εντελώς άχρηστων προϊόντων σε πολύ πιο δαπανηρές ποικιλίες και ιδιότητες, εξαιτίας των τεραστίων κερδών που αφήνουν και των μικρότερων κερδών που αφήνουν τα βασικά προϊόντα.


Επιμελημένος Φωτισμός ΚΑΙ Μουσική


Πορτοκάλια ΚΑΙ μήλα με πολλούς καθρέφτες, μπανάνες και αχλάδια ΣΕ ένα πράσινο περιβάλλον, σαλάτες και πατάτες με καθαρό φως…κόκκινο Για το κρέας (διότι το άσπρο φως θα το έκανε γκρίζο) κ.λ.π. Ρίξτε μία μάτια στα κόλπα του φωτισμού που χρησιμοποιούν την επόμενη φορά ΠΟΥ θα πάτε στο σουπερμάρκετ. Σημειώστε επίσης ότι είναι απαραίτητη η απαλή μουσική , Γιατί διαφορετικά το σουπερμάρκετ θα φαινόταν «νεκρό» χωρίς αυτήν. αυτή ΔΕΝ Πρέπει να είναι εντούτοις πολύ δυνατή… και θα πρέπει να αλλάζει ανάλογα με την ώρα. Βλέπετε ξέρουν ποτέ πάνε οι μικρότεροι και ποτέ οι μεγαλύτεροι σκλάβοι για να καταναλώσουν και διαμορφώνουν ανάλογα τη μουσική τους…
Το ακριβό είναι Το εύκολο ΚΑΙ το φτηνό το δύσκολo.


Τα προϊόντα τοποθετούνται με τέτοιο τρόπο, ώστε τα ακριβά να είναι πάντα προς την κατεύθυνση της πορείας του
σκλάβου και στο καλύτερο ύψος για να πιαστούν. Αντίθετα, οι φτηνότερες ποικιλίες των ίδιων προϊόντων είναι πάντα «από πίσω» ΚΑΙ λίγο χαμηλότερα η λίγο ψηλότερα.
Σταματήστε τώρα ΚΑΙ κοιτάξτε τις ποικιλίες ενός δοσμένου είδους προϊόντος, ας πούμε ενός απορρυπαντικού για πλυντήρια. οι Ευρωπαίοι και οι Αμερικανοί έχουν τη συνήθεια να κοιτάνε από τα Αριστερά προς τα δεξιά, όπως ακριβώς διαβάζουν, Έτσι οι φτηνότερες ποικιλίες ενός προϊόντος τοποθετούνται στ’ αριστερά ΚΑΙ οι ακριβότερες στα δεξιά, Εκεί ακριβώς που τελειώνει το σκανάρισμα με τα μάτια σας, με την ελπίδα ότι τα χέρια σας θα είναι γρηγορότερα από Το μυαλό σας και θα ακολουθήσουν όχι την αρχική Και ξεχασμένη πια, αλλά την πιο πρόσφατη, τελική οπτική εντύπωση σας….


Θα έχετε παρατηρήσει ότι όλα τα ψυγεία ανοίγουν ΜΕ ένα παράξενο τρόπο. οι πόρτες τους είναι έτσι φτιαγμένες ώστε να αναγκάσουν τον σκλάβο να δει Αλλά προϊόντα αμέσως μόλις κλείσει μία. Παρατηρήστε επίσης τη διάταξη των προϊόντων στο δάπεδο… δεν είναι τυχαία, όπως μπορείτε να δείτε. Παρατηρείτε ποσό μακριά είναι εκείνα τα προϊόντα και πόσο εύκολο είναι να πιάσετε αυτά εδώ; για δείτε τις τιμές ΤΟΥΣ για να καταλάβετε τη διαφορά….


Μπορώ να μην σας εξυπηρετήσω; – ΟΙ απόμακροι υπάλληλοι


Ποτέ δε θα ακούσετε έναν υπάλληλο του σουπερμάρκετ να σας ρωτά, όπως σε αλλά καταστήματα, το γνωστό «μπορώ να σας εξυπηρετήσω, παρακαλώ;» εκτός και αν θέλετε πραγματικά τη βοήθεια ΤΟΥ ΚΑΙ τον κυνηγήσετε Για να σας τη δώσει, Αν βρείτε κανέναν καμία φορά μπροστά σας, γιατί συνήθως είναι άφαντοι!. ο ΛΟΓΟΣ που σας αποφεύγουν ΚΑΙ δεν σας μιλούν είναι για να ΜΗΝ σπάσουν τη μαγεία της ύπνωσής σας και περιορίσουν Έτσι την πιθανότητα να αγοράσετε ένα σωρό άχρηστα αντικείμενα που δεν τα χρειάζεστε ή, το χειρότερο για τα αφεντικά τους, ξαφνικά να «ξυπνήστε» και να αρχίστε να αδειάζετε ένα μεγάλο μέρος ΑΠΟ το εξευτελιστικά γεμάτο καροτσάκι σας…
Οι υπάλληλοι είναι Επίσης ΑΠΑΣΧΟΛΗΜΕΝΟΙ με το να τοποθετούν τα διάφορα προϊόντα στη «σωστή» θέση τους. Πρέπει αυτά να βρίσκονται σε μια προκαθορισμένη απόσταση….πάρα πολλοί άνθρωποι βλέπετε σε ένα στενό χώρο και μερικοί σκλάβοι θα βάλλουν ξανά στο ράφι το προϊόν που είχαν στα χέρια τους, αντί για το καροτσάκι τους…. .. αλήθεια ξέρετε ότι το 35% των προϊόντων που αγοράζετε για το ψυγείο σας θα πάνε κατευθείαν από ΑΥΤΟ στο σκουπιδοτενεκέ σας; αυτό ακριβώς είναι το ποσοστό του κάθε προϊόντος που πετιέται!


Οι Πάγκοι των Προσφορών


Οι περισσότεροι σκλάβοι έρχονται Στο σουπερμάρκετ τουλάχιστον δύο φορές την εβδομάδα ΚΑΙ δε θέλουν να βλέπουν πάντα τα ίδια πράγματα στις ίδιες θέσεις, πράγμα που θα ΜΠΟΡΟΥΣΕ επίσης να τους οδηγήσει στο σωστό συμπέρασμα ότι εκπαιδεύονται να αγοράζουν(ακόμα ΚΑΙ όταν ΘΕΛΟΥΝ να βρίσκουν εύκολα ένα πράγμα που ζητούν ΚΑΙ να ξέρουν τη συνηθισμένη θέση του). πρέπει λοιπόν ένα μέρος των προϊόντων να μένει στη θέση ΤΟΥ ΚΑΙ ένα άλλο να μετακινείται… αυτό το ρόλο παίζουν οι πάγκοι των προσφορών…. σαμπουάν σήμερα, απορρυπαντικό αύριο.
Κλάψε Μπέμπη Κλάψε..


Το τελευταίο ψάρεμα των βαλαντίων του σκλάβου γίνεται στους πάγκους, μπροστά ΑΠΟ τα ταμεία, όπου είναι
αναγκασμένος να σταματήσει περιμένοντας στην ουρά. ξέρουν ότι μια ΚΑΙ πάει στο ταμείο να πληρώσει είναι
αποφασισμένος να μην αγοράσει τίποτε άλλο, άλλα αυτοί οι Πάγκοι ΔΕΝ απευθύνονται στη μαμά η στο μπαμπά, αλλά στο μικρό παιδί τους. ΔΕΙΤΕ τι ακριβώς περιέχουν: τσίχλες, καραμέλες, μέντες κ.λ.π., κάτι που δεν ενδιαφέρουν συνήθως τους μεγάλους παρά μόνο τα μικρά παιδιά. ΔΕΙΤΕ ΚΑΙ τις τιμές τους, Αν υπάρχουν… αυτές είναι σαφώς μεγαλύτερες από τις τιμές των ίδιων προϊόντων σε αλλά Μέρη του μαγαζιού, όπου δεν Τα παρατηρείτε συνήθως ποτέ, γιατί ΔΕΝ προτίθεσθε να τα αγοράσετε. τι γίνεται λοιπόν ΕΔΩ στους πάγκους, Μπροστά από τα ταμεία, καθώς περιμένετε στην ουρά; το μικρό παιδί σας λιμπίζεται τη σοκολάτα η Το κουτί με τις τσίχλες που υπάρχει εκεί και το παίρνει και το βάζει ΚΑΙ αυτό στο καροτσάκι σας… Και εάν τυχόν το βάλετε ξανά πίσω στο πάγκο, λέγοντας ΤΟΥ ότι ΔΕΝ το χρειαζόσαστε αυτό το πράγμα, αρχίζει Τα κλάματα ΚΑΙ τη φασαρία, ενοχλώντας το ΚΟΣΜΟ γύρω του, μέχρι να αναγκαστείτε να του το πάρετε για να σωπάσει….


Πως να αντιμετωπίσετε αυτή τη κατάσταση;


Εκπαιδεύστε Απλά από πριν το παιδί σας να κάνει κάποια σκανδαλιά στο πάγκο, Όπως το να ανακατέψει τα επιμελώς φτιαγμένα εκεί πράγματα. η ελευθερία στη σκανδαλιά είναι πολύ πιο ελκυστική γι’ αυτό από τη γεύση της σοκολάτας… ή χαλάστε οι ίδιοι την όμορφη διακόσμηση αυτού ΤΟΥ πάγκου, εγκαταλείποντας για παράδειγμα εκεί άγαρμπα ένα από Τα πράγματα που έχετε πάρει στο καροτσάκι σας και το οποίο δε χρειάζεστε ιδιαίτερα.Αν μάλιστα διαλέξτε να αφήσετε επίτηδες ένα αναποδογυρισμένο κουτί παγωτό, τότε θα έχετε πάρει καλύτερα την εκδίκηση σας για όσες σοκολάτες ΚΑΙ τσίχλες αναγκαστήκατε να ακριβοπληρώσετε τη τελευταία στιγμή μπροστά στο Ταμείο Μέχρι τώρα….


Εσείς έχετε πάρει Κερδοκάρτα;


Όχι ευχαριστώ δε θέλω! αυτό είναι ένα βρώμικο και φτηνό κόλπο για να μαζέψουν ένα μεγάλο πλήθος Προσωπικών δεδομένων σας, χωρίς να κουραστούν στο ελάχιστο από μέρους τους. στο εξής θα ξέρουν αναλύοντας τα προϊόντα που αγοράζετε κάθε φορά ποτέ τρώτε, ποτέ πίνετε, ποτέ χέζετε, ποτέ πλένεστε η ποτέ πηδάτε, εντελώς τσάμπα και θα γεμίσουν τις βάσεις δεδομένων τους ΜΕ πολύτιμες πληροφορίες για τις καταναλωτικές σας συνήθειες. Άλλωστε δεν κερδίζετε Και τίποτα σπουδαίο με τις σχεδὸν μηδαμινές «εκπτώσεις» τους μπροστά στις πολύτιμες πληροφορίες που παίρνουν κρυφά ΚΑΙ τσάμπα από σας…
 

Χίλων

Όταν μιλάς μην κάνεις χειρονομίες γιατί δίχνει τρέλα.

Σπάρτη, 6ος αιώνας π.Χ.

Διαδώστε το :

Σχετικες ειδησεις